Nejčastěji kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na často kladené otázky

Časté dotazy zákazníků

Doprava

CommunityCorals podporuje prodejce s přepravou a tím zajišťuje, že pouze certifikovaná přeprava zvířat je nabízena za nejlepších podmínek.

Obvyklá cena dopravy je 21,90 €. Zde využíváme noční kurýrní službu od Jungle-Express.de

Mnoho farmářů má ale i vlastní smlouvu se společností General Overnight, zkráceně GO! Cena dopravy se zde liší a můžete ji vidět v nákupním košíku nebo na pokladně.

Články ukazují, jakou přepravní službu zemědělci využívají.

Náklady na dopravu jsou vždy účtovány na objednávku prodejce, protože každý farmář musí svá zvířata zasílat samostatně.

Každý prodejce prodává ze svého místa. Bohužel to má za následek samostatné náklady na dopravu pro každého prodejce. Náš systém automaticky vypočítá náklady na dopravu a před zadáním objednávky můžete vidět, jaké jsou náklady na dopravu u pokladny.

Neváhejte kontaktovat prodejce prostřednictvím podpůrná funkce ve svém uživatelském účtu. Prodávající může změnit dodací adresu v objednávce.

Při objednávce zadejte do pokladny požadovaný termín dodání. Toto je datum, do kterého chcete zásilku obdržet.

Prodávající odešle objednávku odpovídajícím způsobem den předem a vy obdržíte potvrzení o odeslání, jakmile prodejce označí objednávku jako „Doručená“.

Ano, všechny korály jsou také k dispozici k vyzvednutí. Jednoduše u pokladny uveďte jako způsob dopravy „sbírka“.

Prodejce vás bude po přijetí objednávky kontaktovat za účelem koordinace vyzvednutí a poskytnutí přesné adresy vyzvednutí.

pořádek

Abyste se vyhnuli nákladům na dopravu jiné objednávky, můžete jednoduše zadat další objednávku a zvolit způsob dopravy „vyzvednutí na místě“. Do poznámky k objednávce pak uvedete poznámku „Prosím přidat ke stávající objednávce“ nebo něco podobného. Prodejce pak rád odešle obě objednávky společně.

Je důležité si uvědomit, že způsob dopravy "Vyzvednutí na místě" je již na stránka nákupního košíku je vybráno. Pokud se pokusíte přejít přímo k pokladně a nedosáhnete minimální hodnoty objednávky, systém vás k pokladně nepustí. 

Při objednávce zadejte do pokladny požadovaný termín dodání. Toto je datum, do kterého chcete zásilku obdržet.

Prodávající odešle objednávku odpovídajícím způsobem den předem a vy obdržíte potvrzení o odeslání, jakmile prodejce označí objednávku jako „Doručená“.

Prodávající předal objednávku poskytovateli přepravních služeb a objednávku odeslal. V tomto případě je objednávka považována za „Doručenou“. Zásilku obdržíte následující den mezi 8:00 a 12:00.

Chcete-li to provést, přejděte do FarmerShopu prodejce a přejděte na kartu „Recenze“. Pokud jste si u tohoto prodejce něco objednali, objeví se maska ​​pro odeslání hodnocení.

Chcete-li zaplatit za objednávku, přejděte k pokladně a vyberte požadovaný způsob platby. Možnosti platby jsou Paypal, kreditní karta, převod SOFORT a bankovní převod. V případě bankovního převodu je důležité při výběru termínu dodání zajistit naplánování dostatečné rezervy. Peníze by měly být obdrženy den před dnem odeslání.

Všechny objednávky musí být zaplaceny předem. Sbírky musí být také vždy zaplaceny CommunityCorals před vyzvednutím. Platba na místě bohužel momentálně není možná.

Kontakt & komunikace

CommunityCorals nabízí různé možnosti, jak kontaktovat farmáře. Funkce poptávka se používá pro dotazy předem k objednávce. V článku i ve farmářském obchodě je tlačítko „Zeptejte se“. O vaší poptávce bude prodávající neprodleně informován e-mailem.

Své otevřené žádosti najdete pod Můj účet - Dotazy

Máte-li jakékoli dotazy k objednávce, kterou jste již zadali, můžete využít funkci podpory. Přejít na toto Můj účet - Objednávky a vytvořte odpovídající lístek podpory prostřednictvím „Kontaktovat prodejce“.

Všimněte si také našich zásad pro komunikaci na CommunityCorals.

V souladu s tím není obecně povoleno zneužívat systémy zpráv CommunityCorals:

  • k rozesílání spamových zpráv
  • nabízet nákupy nebo prodeje položek mimo CommunityCorals
  • šířit hrozby nebo zprávy s urážlivým, vulgárním nebo nenávistným obsahem
  • k výměně osobních údajů (jiných než jmen), jako jsou e-mailové adresy, telefonní čísla nebo jiné kontaktní údaje
  • odesílat viry, malware nebo jiný programový kód vytvořený se zlými úmysly

CommunityCorals si vyhrazuje právo kontrolovat zprávy odeslané prostřednictvím systémů zasílání zpráv CommunityCorals; v případě potřeby to může zpozdit nebo zablokovat přenos. Tímto způsobem chráníme před podvodnými nebo podezřelými aktivitami nebo porušením podmínek služby CommunityCorals.

Pokud byste chtěli CommunityCorals kontaktovat přímo, rádi vám pomůžeme info@communitycorals.de k dispozici.

stížnosti

Pokud máte problém s doručením, můžete snadno otevřít lístek podpory. Přejít na toto Můj účet - Objednávky a vytvořte odpovídající lístek podpory prostřednictvím „Kontaktovat prodejce“.

Zde můžete popsat svůj problém a prodejce obdrží upozornění e-mailem přímo. Pod Můj účet – Vstupenky podpory můžete přidat další informace a nahrát obrázky.

V případě reklamací souvisejících s poškozením zásilky zvířete upozorňujeme, že jasná specifikace je uvedena zde ve Všeobecných obchodních podmínkách. Obvykle musí být poškození zdokumentováno při příjezdu a fotografie zvířat v poháru musí být poskytnuty do 4 hodin po příjezdu. Naši prodejci jsou většinou velmi vstřícní, ale škody, ke kterým dojde v bazénu pozdě, většinou prodejce nemůže uhradit.

Uživatelský účet

Ano, rozhodli jsme se, že zákazníci se musí zaregistrovat, aby mohli nakupovat a komunikovat s našimi farmáři.

Tím je zajištěno, že lze používat všechny funkce a vy jako zákazník můžete sledovat všechny objednávky. Jako registrovaný zákazník můžete spravovat svá data, prohlížet a sledovat objednávky, sledovat obchody, sestavovat seznam svých oblíbených obchodů, odesílat hodnocení obchodů a mnoho dalšího

Zaregistrujte se snadno na SIGN

obecný

Community Corals je online tržiště pro korály chované v zajetí, kde se setkávají soukromí i komerční chovatelé korálů a přírodovědní milovníci korálů, aby přispěli k ochraně přírodních útesů a užívali si společných koníčků.

Kupující najdou široký výběr korálů pěstovaných udržitelně za férovou cenu.

Community Corals nabízí chovatelům korálů (a těm, kteří se jimi chtějí stát) platformu, na které mohou oslovit široké spektrum kupujících a rychle a snadno nabídnout své odnože.

Kupující a prodávající využívají speciální expresní přepravní podmínky, které umožňují přepravu živých zvířat včetně všech potřebných přepravních materiálů za cenu od 18,90 €.

Různí chovatelé a obchodníci korálů nabízejí své odnože korálů na CommunityCorals. Aby byly náklady na dopravu co nejnižší, měli byste si vybrat 1-2 farmáře korálů, kteří pro vás mají nejzajímavější nabídku. Odnože pak můžete přidat do nákupního košíku a zadat objednávku. Počet prodejců také určuje výši nákladů na dopravu, protože ty vznikají na prodejce/zasilatele.

Při objednávce uvedete požadovaný termín dodání a můžete zaplatit přímo pomocí všech běžných platebních metod včetně ochrany kupujícího.

Farmář obdrží informaci o objednávce a my necháme korály podle jeho zadání vyzvednou a doručíme vám do 12:00 ve vámi zvolený termín.

Pokud se v průběhu zpracování objednávky vyskytnou dotazy a požadavky, lze zemědělce kontaktovat prostřednictvím „dotazu“ nebo „podpůrné funkce“.

 

 

Korálem v zajetí rozumíme jako minimální požadavek, že hmotnost mateřského korálu po fragmentaci nesmí být menší, než byla při příjmu. Podle naší definice je hmota, která vyrostla v akváriu, považována za korál chovaný v zajetí.

Toto jsou minimální požadavky, které na potomka klademe, ale věříme, že prodejem takové odnože již přispěli k ochraně útesů a zvíře je zvyklé na prostředí akvária. 

Kromě běžných korálů pěstovaných v zajetí v akváriu nabízených na CommunityCorals mají prodejci možnost nabízet korály v zajetí ze zahraničních farem. Ty jsou zřetelně označeny klíčovým slovem „Farmářské potomstvo“, aby byly pro zákazníka odlišeny.

Naší vizí je obchodovat s korály mezi členy CommunityCorals po mnoho generací, a tím přispívat k ochraně útesů a zachování druhů.

Na začátku CommunityCorals jsme se plně věnovali tématu čistě nabízených akváriových potomků korálů. Postupem času jsme ale museli uznat, že zkontrolovat, zda v akváriu skutečně vyrostl korál, se prostě nedá, což vedlo k mnoha konfliktům s prodejci i zákazníky. 

Z tohoto důvodu nyní dáváme prodejcům a zákazníkům možnost nabízet či nakupovat korály z farmových chovů, likvidací nádrží a odchytů ve volné přírodě. Protože nechceme propagovat divoké úlovky, jsou skryté na hlavní stránce obchodu a v kategoriích. Divoké úlovky lze tedy sehnat pouze přímo ve farmářské prodejně příslušného prodejce.

Původ každého korálu je uveden v článku, což, jak doufáme, zajistí transparentnost ohledně původu zde.

Pokud se chcete zaregistrovat jako prodejce, můžete to snadno ZDE . Klepněte na tlačítko

Více informací o prodeji najdete na CommunityCorals ZDE

 

Najdete zde "krátký" popis procesu prodeje ZDE.

Ještě stručněji:

  1. Nastavíš své odnože
  2. Zákazník u vás nakupuje
  3. Obdržíte objednávku a zaplacený přepravní štítek
  4. Balíček odevzdáte na nedalekém UPS AccessPoint
  5. Vybíráte své peníze

Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte nás prosím přes Whatsapp na čísle 0176/45691439.

Po zadání objednávky zákazník nejprve zaplatí společnosti CommunityCorals. Jakmile bude objednávka označena jako odeslaná, částka prodeje mínus prodejní poplatek bude k dispozici jako kredit na účtu prodejce. Tuto částku lze kdykoli vybrat.

Co když mám další otázky?

Můžete nás také kontaktovat přímo

Kontakt