V následujícím bych vám rád krátce představil funkcionalitu CommunityCorals pro prodejce. Doufám, že vám to poskytne dobrý první dojem o tom, jak je prodej technicky realizován.
Panel prodejce
Řídicí panel prodejce je prostředí, kde můžete dohlížet a kontrolovat všechny své prodejní aktivity.
Najdete to pod MŮJ ÚČET a poté klikněte na tlačítko PANEL PRODEJCE
Získáte přehled o svém prodeji a na levé straně uvidíte různé níže popsané funkce.
Nastavení
Zde můžete uložit svá data v části Obchod a nahrát banner a profilový obrázek, který reprezentuje váš obchod.
V části Platba zadáte svou e-mailovou adresu Paypal nebo případně své bankovní údaje. Tato částka bude připsána k vašemu zůstatku při platbě.
Produkty
Pomocí produktů můžete vytvářet položky, které chcete prodávat a získat přehled o již vytvořených produktech a můžete je upravovat.
Pro vytvoření položky klikněte na "Přidat produkt"
vytvořit článek
Dejte článku název produktu a přiřaďte jej do příslušné kategorie. Poté klikněte na levé dolní tlačítko "Generovat produkt". Takto se článek vytvoří a otevře se maska, ve které lze článek dále popsat.
kategorie
Zde přiřaďte svou odnož do kategorie, která je co nejpřesnější.
Tagy
Produkty lze také seskupit podle kategorií pomocí značek. Na stránce obchodu mohou zákazníci filtrovat podle značek, jako je WYSIWYG nebo podobně. Tagy jsou také relevantní pro vyhledávání Google, takže se zde ukládají odpovídající klíčová slova, jako je „potomstvo Montipory“.
fotografie
Pokud jde o online prodej, jsou klíčové fotografie ve vysoké kvalitě. Nejkrásnější korály nevypadají na rozmazaných a neostrých obrázcích přitažlivě, takže je obtížné je prodat.
Protože ne každý z nás má profesionálního konfekcionistu, ale každý má mobilní telefon, sepsal jsem pod odkaz níže malý návod s tipy & triky pro focení korálů. Další tipy a triky můžete přidat do komentářů.
https://communitycorals.de/how-to-korallenbilder/
Více obrázků v galerii nebo odchozí odkaz na podobnou profesionální fotografii jsou zde také povoleny a užitečné.
objednávky
V části Objednávky naleznete přehled všech vašich zákaznických objednávek a můžete je zde upravovat.
Pokud kliknete na jednu z objednávek, otevře se objednávka a najdete všechny relevantní informace.
Der stav objednávky poskytuje vám, vašemu zákazníkovi a CommunityCorals informace o aktuálním stavu vaší objednávky. Stavy objednávek jsou definovány následovně:
Pozastaveno: Váš zákazník zvolil možnost platby bankovním převodem a dosud nezaplatil. V souladu s tím by zde nemělo probíhat žádné zpracování objednávky.
Probíhá zpracování: Váš zákazník provedl platbu a v případě potřeby můžete začít zpracovávat svou objednávku.
Dokončeno: Vaši objednávku jste zpracovali a odeslali dle přání zákazníka. Hodnota zboží po odečtení provize prodejce bude připsána na váš účet prodejce.
Failed/Canceled: Pokud objednávku nelze z různých důvodů zpracovat, je nutné tento stav nastavit.
poznámky k objednávce
Tato funkce se používá ke komunikaci s vaším zákazníkem. Jakmile se stav objednávky změní, bude o tom zákazník informován. Kromě toho můžete v poli "Přidat komentář" poskytnout informace o svém zákazníkovi.
Zde můžete také zadat číslo zásilky a umožnit zákazníkovi sledovat zásilku.
Vyplatit
Hodnota objednávky každé objednávky, kterou označíte stavem „Dokončeno“ a potvrdíte tak odeslání svému zákazníkovi, je k zaplacení. (Provize již byla v tomto okamžiku odečtena z hodnoty objednávky)